Via het menu 'Help' in uw Dashboard kunt u ons Kenniscentrum openen. In een nieuw scherm opent help.dation.nl (hier kunt u ook rechtstreeks in uw browser naartoe navigeren) en kunt u als gebruiker de volgende zaken uitvoeren:

  1. Documentatie raadplegen via de Help categorie├źn en handige zoekfunctie

  2. Een Chat starten met een van onze medewerkers (tussen 09:00 en 17:00)

  3. Een ticket insturen (via 'aanvraag indienen')

  4. Bel een medewerker (tussen 09:00 en 17:00) op 085 - 20 85 205

De eerste keer inloggen

De eerste keer dat u op het menu 'Help' klikt, zal Dashboard controleren of u als gebruiker in Dation een e-mailadres aan u gekoppeld heeft staan. Dit is nodig zodat wij weten wie u bent en om u een antwoord/bevestiging te geven op uw vraag.

Indien u nog geen e-mailadres ingesteld heeft staan, zal Dashboard u vragen een e-mailadres in te vullen. Vervolgens wordt er ter verificatie een e-mail naar uw e-mailadres verzonden, die u dient te activeren.

Na het activeren van uw e-mailadres is alles gereed om gebruik te maken van ons support systeem.
Let op: Om uw e-mailadres succesvol te activeren dient u ingelogd te zijn in Dation op het moment dat u de activatielink aanklikt.

Een ticket insturen

Eenmaal in het Helpcentrum kunt u rechtsboven in uw scherm vindt u de knop 'Een aanvraag indienen'. Hiermee kunt u een supportvraag aan ons sturen, waarop wij zo snel mogelijk een respons aan u geven.

In de supportvraag kunt u een titel, omschrijving en een bijlage(n) toevoegen.

Inzage in de status van uw tickets

Tevens kunt u overzichtelijk inzien wat de status (en historie) van al uw tickets, chats en telefoongesprekken zijn:

Heeft u het antwoord gevonden?